سال اصلاح الگوی مصرف

بیایید همگی با هم با اصلاح الگوی مصرفمان کشور عزیزمان ایران را به سوی افق های روشنایی هدایت کنیم پس همه با هم یا علی

سال اصلاح الگوی مصرف

بیایید همگی با هم با اصلاح الگوی مصرفمان کشور عزیزمان ایران را به سوی افق های روشنایی هدایت کنیم پس همه با هم یا علی

پرسشنامه صرفه جویی

مشارکت کننده محترم پرسشنامه ای که در اختیار دارید نگرش شما را نسبت به صرفه جویی می سنجد. اصلاح الگوی مصرف که به معنی نهادینه کردن روش صحیح استفاده از منابع کشور است، سبب ارتقای شاخص‌های زندگی و کاهش هزینه‌‌ها شده و زمینه ای برای گسترش عدالت است. 


جنس:                سن:                             قومیت: 

تحصیلات:                                               شغل:  

وضعیت اقتصادی: 

بررسی دیدگاه مردم شهر گرگان در خصوص صرفه جویی

کاملا موافقم

موافقم

مخالفم

کاملا مخالفم

من  ادم صرفه جویی  هستم.  

 

 

 

 

سعی می کنم در جهت صرفه جویی بیشتر اقدامات جدیدی انجام دهم

 

 

 

 

صرفه جویی را از خانواده ام  یاد گرفتم.

 

 

 

 

صرفه جویی با میزان پول و دارایی ارتباط دارد.

 

 

 

 

 صرفه جویی نکردن دلیل بر ثروتمند بودن است.

 

 

 

 

صرفه جویی مربوط به اقشار کم درآمد است.

 

 

 

 

صرفه جویی در بین ادم های تحصیل کرده بیشتر است.

 

 

 

 

آموزش صرفه جویی را باید از کودکی شروع کرد

 

 

 

 

صرفه جویی به معنی کم مصرف کردن در هر چیزی است.

 

 

 

 

" اصلاح الگوی مصرف" به نظر من فقط یک شعار است.

 

 

 

 

صرفه جویی فقط بایستی در خصوص آب و گاز و برق باشد.

 

 

 

 

شعار " اصلاح الگوی مصرف" منجر به  ایجاد تحول در من شده است.

 

 

 

 

صرفه جویی  خصلت افراد خسیس است.

 

 

 

 

به دلیل  وظیفه شرعی به "صرفه جویی"  عمل می کنم.

 

 

 

 

صرفه جویی مانع پیشرفت افراد می شود.

 

 

 

 

افراد ثروتمند کمتر صرفه جویی می کنند.

 

 

 

 

صرفه جویی یعنی درست مصرف کردن.

 

 

 

 

وضعیت  اقتصادی بد افراد جامعه منجر به صرفه جو شدن آنان می شود

 

 

 

 

صرفه جویی فقط مربوط به  اموال شخصی خود فرد می باشد

 

 

 

 

صرفه جویی معادل کم خواهی است

 

 

 

 

صرفه جویی یک عادت است.

 

 

 

 

 

چکار می کنید که می گوئید من صرفه جو هستم؟ 

 اموزش صرفه جویی را از چه کسی  یاد گرفتید؟ 

  بیشتر در چه چیزهایی صرفه جویی می کنید؟ 

   یک مثال از آخرین صرفه جویی خود بیاورید.  

 ترجیح می دادید شعار امسال چه چیزی باشد ؟  

 به خصلت صرفه جویی خودتان یک نمره از  صفر تا ده بدهید:  

  نظر یا سوال دیگری دارید لطفا بنویسید:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد