سال اصلاح الگوی مصرف

بیایید همگی با هم با اصلاح الگوی مصرفمان کشور عزیزمان ایران را به سوی افق های روشنایی هدایت کنیم پس همه با هم یا علی

سال اصلاح الگوی مصرف

بیایید همگی با هم با اصلاح الگوی مصرفمان کشور عزیزمان ایران را به سوی افق های روشنایی هدایت کنیم پس همه با هم یا علی

خرید بازی Alien Breed 3: Descent


بازی Alien Breed 3 Descent اصالتا توسط یک کمپانی انتشاراتی به نام ۱۷-Bit Software تولید شده که تخصص اصلی آن تولید، انتشار و تبلیغات بازی های رایانه ای می باشد. این کمپانی تولید و انتشار بازی Alien Breed 3 Descent را به تنایی بر عهده گرفته و حقیقتا بار سنگینی را تا کنون به خوبی تحمل کره است.

بازی Alien Breed 3 Descent در ادامه ی بازی سری قبلی خود یعنی Alien Breed: Assault می باشد همچنین سومین سری از مجموعه بازی های Alien Breed و آخرین بازی از این سری است.

بازی Alien Breed 3 Descent پایانی عالی برای تراژدی سه گانه ی سری بازی های Alien Breed می باشد. این بازی از ترکیب سبک اکشن پکت و جنگی و ترس و وحشت و همچنین اسلحه های تاکتیکی و آپگرید ها و مهمات می باشد. داستان بر پایه ی کاراکتر اصلی یعنی Conrad سرپرست مهندسین فضاپیما، در آخرین ایستادگی خودد در مقابل بیگانگان وحشی است.

زمانی که Leopold و فضا پیمای نفرین شده و صفینه ی فضایی بیگانگان بیشتر و بیشتر به درون اتمسفر سیاره فرو می روند و در اقیانوسی یخ زده که مانند مقبره ای آبی برای آنان خواهد بود سقوط می کنند، شما فقط چند ساعت وقت دارید که مرگ وحشتناک خود را به مبارزه طلبیده و در آخرین لحظات از حمله ی بیگانگان جان سالم به در ببرید.همینطور که بیشتر و بیشتر در آبهای سرد و یخ بندانی که به هر گوشه از صفینه نفوذ کرده اند در فضا پیمای دشمنان فرو می روید، وحشت واقعی این نوع موجودات که دنیا را فرا گرفته است آشکار تر می شود.

بازی Alien Breed 3 Descent دقیقا مانند نسخه های قبل از خود یعنی EvolutionAlien Breed 1 : و Alien Breed 2 : Assaultبه سبک Isometric Shooter تولید شده است، که بر پایه ی جنگ های فضایی و دوران آینده ی بشر می باشد.

در هر مرحله کاراکتر اصلی بازی یعنی Conrad سری ماموریت هایی نظیر به دست آوردن کارت های امنیتی، به دست آوردن نیرو برای تغییر دادن سیستم و پاکسازی اتاق ها از اجسام پر خطر مانند گاز های Halon و یا آب های مسموم و اضافه و … را به انجام می رساند.

هر مرحله باید قبل از پیدا کردن خروجی آن که به صورت یک آسانسور ظاهر خواهد شد به اتمام برسد. Conrad می تواند به تمامی جهات حرکت کند، به بیگانگان شلیک کند و همچنین می تواند اسلحه های مختلفی را به دست آورده و از آن ها در مراحل خود استفاده کند. کاراکتر اصلی بازی در مقابل آتش، انفجار و حملات الکتریکی و… آسیب پذیر است. درنقاطی از محیط بازی که به Save Point معروفند و همچنین در ترمینال های کامپیوتری می تواند آیتم ها و تجهیزات و اسلحه های مورد نیاز خود را خریاری نماید.

شما می توانید در هفت مود بازی یعنی Single-Player Mode، Survival Mode، Free- Play، Two- Player Co- Operative Survival Mode، Two- Player Co-Operative Play Modeو در قالب سه سطح سختی تازه کار یاRookieیاokieالب سه سطح سختی تازه کار ی کامپیوتری می تواند آسیب پذیر است. درنقاطیاز ا و تجهیزات و اسلحه های مورد نیاز خود را پر خطر م، کار آزموده Veteran، حرفه ای یا Elite بپردازید.

با خرید بازی Alien Breed 3 Descent از فروشگاه بازی‌های کامپیوتری ابیا، شما بازی اورجینال Alien Breed 3 Descent برای کامپیوتر را درب منزل تحویل گرفته و وجه آن را به پستچی پرداخت خواهید کرد. شما می‌توانید سخت‌افزار مورد نیاز این بازی را از سمت چپ سایت دقیقاً مورد بررسی قرار داده و سپس آن را بصورت آنلاین سفارش دهید. توجه داشته باشید در هنگام خرید پستی بازی Alien Breed 3 Descent اگر هزینه آن را بصورت نقدی ( توسط کارت‌های عضو شتاب ) پرداخت نمایید، تخفیف قابل توجهی بهشماتعلقمی‌گیرد.Alien Breed 3 2 خرید بازی Alien Breed 3: Descent

Alien Breed 3 3 خرید بازی Alien Breed 3: Descent

Alien Breed 3 4 خرید بازی Alien Breed 3: Descent

Alien Breed 3 5 خرید بازی Alien Breed 3: Descent


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد