سال اصلاح الگوی مصرف

بیایید همگی با هم با اصلاح الگوی مصرفمان کشور عزیزمان ایران را به سوی افق های روشنایی هدایت کنیم پس همه با هم یا علی

سال اصلاح الگوی مصرف

بیایید همگی با هم با اصلاح الگوی مصرفمان کشور عزیزمان ایران را به سوی افق های روشنایی هدایت کنیم پس همه با هم یا علی

خرید بازی Middle-earth: Shadow of Mordor


این بازی به صورت پیش فروش می باشد.


 

اکشن است که توسط Monolith Productions توسعه یافته است . در بازی Middle-earth: Shadow of Mordor به عنوان تکاوری به نام Talion بازی می کنید که توانایی های مانند روح دارد. در بازی Middle-earth: Shadow of Mordorشما برای انجام ماموریت ها آزادی عمل دارید.

بازی Middle-earth: Shadow of Mordor به شما اجازه می دهد تا شخصیت های جدیدی بسازید و Talionسفر خود را از خاورمیانه با استفاده از سیستم جدیدی به نام Nemesis System آغاز می کند که تعامل شما را با انواع خاص شخصیت ها موجود در بازی حفظ می کند و روشی را در پی می گیرد که در آن شخصیت ها در مقابل شما عکس العمل نشان می دهند. دشمنان نیز همانند Talion با او ارتباط برقرار می کنند . به عنوان مثال Uruk که توسط Talion به آتش انداخته شده می خواهد از او انتقام بگیرد و او را سوزانده و چهره اش را نابود کند.

در بازی Middle-earth: Shadow of Mordorشما اختیار این را دارید که توانایی های Talion را از طریق مهارت هایش به عنوان تکاور و روح افزایش دهید . قابلیت تکاور به او اجازه می دهد تا بدون جلب توجه و به آرامی در محیط حرکت کند درحالیکه قابلیت روح اجازه می دهد تا اراده خود را به دشمنان تحمیل کند و اطلاعاتی را برای آن ها جمع آوری کند . گسترش داستان Talion در بین دشمنان روحیه آن ها یا ترور رهبران را کاهش می دهد.

بازی Middle-earth: Shadow of Mordorبین اتفاق های The Hobbit and The Lord of The Rings, انجام شده است و داستانی در مورد انتقام ،کشتار و رمز و راز Mordor در سرزمین سایه ها است .

در بازی Middle-earth: Shadow of Mordor وقتی بازیکن بمیرد ، دوباره زنده می شود ولی با این حال زمان سپری شده و بعد از مرگ بازی تغییر خواهد کرد . وقتی دشمنی شما را بکشد ، ممکن است برای کشتن شما امتیاز بیشتری بدست آورد یا خود را نابود سازد . در بازی Middle-earth: Shadow of Mordor اگر نتوانید برای بار اول دشمن را نابود کنید او تاکتکتیک های شما را فرا گرفته و با قدرت بیشتری به شما حمله خواهد کرد . در بازی Middle-earth: Shadow of Mordor سلاح ها به روزرسانی می شوند و برای انجام مبارزات تاثیر گذار می شوند.

با( خرید پستی بازی Middle-earth: Shadow of Mordorو یا خرید اینترنتی بازیMiddle-earth: Shadow of Mordor) از فروشگاه بازی‌های کامپیوتری ابیا، شما بازی اورجینالMiddle-earth: Shadow of Mordor را درب منزل تحویل گرفته و وجه آن را به پستچی پرداخت خواهید کرد. شما می‌توانید سخت‌افزار مورد نیاز بازی کامپیوتریMiddle-earth: Shadow of Mordorکه از آن با نام بازی کامپیوتری Middle-earth: Shadow of Mordor برای PC (بازی کامپیوتری Middle-earth: Shadow of Mordorبرای کامپیوتر ) نیز یاد میشود، را از سمت چپ سایت دقیقاً مورد بررسی قرار داده و سپس آن را بصورت آنلاین سفارش دهید. توجه داشته باشید در هنگام خرید آنلاین بازی Middle-earth: Shadow of Mordorاگر هزینه آن را بصورت نقدی ( توسط کارت‌های عضو شتاب )پرداخت نمایید، حدود ۵ در صد تخفیف به شما تعلق می‌گیرد.018 خرید بازی Middle earth: Shadow of Mordor

0210 خرید بازی Middle earth: Shadow of Mordor

0311 خرید بازی Middle earth: Shadow of Mordor

0411 خرید بازی Middle earth: Shadow of Mordor

058 خرید بازی Middle earth: Shadow of Mordor

066 خرید بازی Middle earth: Shadow of Mordor

071 خرید بازی Middle earth: Shadow of Mordor

08 خرید بازی Middle earth: Shadow of Mordor

09 خرید بازی Middle earth: Shadow of Mordor

10 خرید بازی Middle earth: Shadow of Mordor

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد