سال اصلاح الگوی مصرف

بیایید همگی با هم با اصلاح الگوی مصرفمان کشور عزیزمان ایران را به سوی افق های روشنایی هدایت کنیم پس همه با هم یا علی

سال اصلاح الگوی مصرف

بیایید همگی با هم با اصلاح الگوی مصرفمان کشور عزیزمان ایران را به سوی افق های روشنایی هدایت کنیم پس همه با هم یا علی

خخرید بازی Apache Air Assault 2010


Apache Air Assault 2010 یک بازی جنگی شبیه سازی می باشد که برای کنسول های مختلف ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۳ و مایکروسافت ویندوز توسط شرکت بازی سازی روسی به نام Gaijin Entertainment تولید و توسط Activision منتشر شده است.

بازی به گونه ای طراحی و شبیه سازی شده که بازی کن می تواند تعداد زیادی از هلیکوپتر های آپاچی را درد حملات خود خلبانی کند. هدف کلی بازی غالبا مقابله با تروریست ها و حملات آنان در مناطق مختلف و در جنگ های غیر واقعی، خیالی و ساختگی است.

آسمان ها را با هلیکوپتر جنگی آپاچی مدل AH-64 در دست بگیرید و بارانی از مرگ را به کمک آخرین تکنولوژی تسلیحات نظامی ببارانید. حملات هوایی، گشت های شناسایی، اسکورت و محافظت و همچنین مأموریت های نجات در اعماق خط مقدم دشمن در سراسر دنیا از جمله ویژگی های بازی Apache Air Assault 2010 است. در این بازی همچنین می توانید از هدف گیر لیزری برای نشانه روی دقیق استفاده کرده و راکت ها ی ویرانگر خود را برای به دست آوردن اهداف استراتژیک بیشتر، شلیک کنید و جهنمی به پا کنید. از غیر نظامیان در مقابل دزدان دریایی زره پوش در ساحل آفریقا محافظت کنید، به شکار تروریست ها در کوهستان های آسیای مرکزی بروید و هلی کوپتر های دشمن را بر فراز آسمان های آمریکای جنوبی نابود کنید. هرگاه که به این باور رسیدید که مالک آسمان ها یید به مولتی پلیر بازی بروید و درمقابل دیگران بازی کرده و مهارت های هوایی خود را ثابت کنید. بازی Apache Air Assault 2010 در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۰ منتشر شده است که می توان از ویژگی های منحصر به فرد آن موارد زیر را نام برد:

مناطق جنگی واقعی: که شامل بیش از ۱۶ مأموریت چندگانه و چندین بخشی است و در گیری های هوایی و زمینی را در بر می گیرد. نبرد های بخش Campaign شما را به مناطق واقعی جغرافیایی از جمله آسیای مرکزی و خاور میانه، خواهند برد. بازی Apache Air Assault 2010 همیشه شما را در مواقع نیاز در جنگ مورد استفاده قرار می دهد.

تعاریف و مشخصات واقع گرایانه: در تولید بازی Apache Air Assault 2010 سعی شده است تا همه چیز به صورت واقعی طراحی و تولید شوند، از تصاویر ماهواره ای واقعی که برای ایجاد شبیه سازی واقعی تر در محیط بازی استفاده شده است گرفته، تا مدل سازی هلی کوپتر ها و کنترل های آن که از هلی کوپتر های واقعی الگو برداری شده است.

کسب تجربه مناسب: روش بازی را که دوست دارید انتخاب و بازی کنید. در بازی Apache Air Assault 2010 می توانید به یکباره خود را به درون جهنمی از آتش و جنگ انداخته و از طریق Arcade-Mode بازی، بر زمین نابودی ببارانید و یا اینکه Training-Mode را امتحان کنید همچنین می توانید مهارت های هوا نوردی خود را در Challenging-Mode محک بزنید.

با خرید بازی Apache Air Assault 2010 از فروشگاه بازی‌های کامپیوتری ابیا، شما بازی اورجینال Apache Air Assault 2010 برای کامپیوتر را درب منزل تحویل گرفته و وجه آن را به پستچی پرداخت خواهید کرد. شما می‌توانید سخت‌افزار مورد نیاز این بازی را از سمت چپ سایت دقیقاً مورد بررسی قرار داده و سپس آن را بصورت آنلاین سفارش دهید. توجه داشته باشید در هنگام خرید پستی بازی Apache Air Assault 2010 اگر هزینه آن را بصورت نقدی ( توسط کارت‌های عضو شتاب ) پرداخت نمایید، تخفیف قابل توجهی بهشماتعلقمی‌گیرد.Apache Air Assault 2 خرید بازی Apache Air Assault 2010

Apache Air Assault 3 خرید بازی Apache Air Assault 2010

Apache Air Assault 4 خرید بازی Apache Air Assault 2010

Apache Air Assault 5 خرید بازی Apache Air Assault 2010


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد