سال اصلاح الگوی مصرف

بیایید همگی با هم با اصلاح الگوی مصرفمان کشور عزیزمان ایران را به سوی افق های روشنایی هدایت کنیم پس همه با هم یا علی

سال اصلاح الگوی مصرف

بیایید همگی با هم با اصلاح الگوی مصرفمان کشور عزیزمان ایران را به سوی افق های روشنایی هدایت کنیم پس همه با هم یا علی

خرید بازی World War II Combat Iwo Jima Full


اگر به حرکت های واقع گرایانه در بازی علاقه مندید و مایلید یکی از بهترین و سخت ترین مبارزات در تاریخ آمریکا را در بازی تجربه کنید، از بررسی و امتحان بازی World War II Combat Iwo Jima Full پشیمان نخواهید شد.

بازی World War II Combat Iwo Jima Full در سبک FPS یا اول شخص جنگی شما را به مبارزاتی در سرزمین های دشمن می برد و در آن شما باید با نبرد های بسیار راه خود را باز کنید. در بازی World War II Combat Iwo Jima Full همواره توپ خانه ی دشمن قلب شما را از حرکت نگه می دارد و دیدن اجساد دوستانتان در ساحل و شناور در اب قلب شما را به درد می آورد. اگر تا اینجای کار از بازی خوشتان نیامده باشد مطمئنا بدتان نیامده است!

سپس باید بیش از ۸ مایل مربع از خطرنا کترین مناطق شناخته شده ی آتشفشانی و ناهموار عبور کنید که توسط نیروهای تا دندان مسلح ژاپنی اشغال و تماما سنگر بندی شده است. پس خود را برای هر چیزی آماده کنید زیرا در این بازی فقط جنگ ساده در کار نیست! بلکه باید از سخت ترین جنگی که بشر تاکنون درگیر آن بوده نجات پیدا کنید.

بازی World War II Combat Iwo Jima Full شامل ده مرحله ی جداگانه و مهیج در بخش Campaign خود می باشد، هر مرحله شامل تمام جزئیات واقعه ی اصلی جنگ می باشد، مانند انفجار های خمپاره و صدای سقوط بمب های هواپیماهای بالای سر شما که شما را مجذوب بازی می کند. شما به عنوان یک سرباز مجاز به استفاده از اسلحه های رایج دوران جنگ جهانی دوم که شامل مدل هایی از جمله، KA-BAR، مبارزه با چاقو، اسلحه ی M1911، M1 نیمه خودکار، مسلسل اتوماتیک M1، که معروف به Tommy Gun است، اسلحه MK2 نارنجک انداز و … می باشد. در مواقع ویژه حتی می توانید به اسلحه ی M2-2شعل۲ع ویژه حتی می توانید به اسلحه ی اسلحه های رایج دوران جنگ جهانی دوم که شامل مدل هایی از جمله، وهای تا دندان مسلح ژاپنی اشغال شعله افکن دسترسی پیدا کنید.

World War II Combat Iwo Jima Full همچنین دارای مولتی پلیر منحصر به فردی می باشد که می تواند تا بیش از چهار بازیکن به صورت آنلاین با هم بازی کنید بیش از ده محیط و نقشه ی پیشرفته و مراحل با جزئیات بالا و سطح سختی قابل تنظیم و مود های بازی شامل مبارزه تا سرحد مرگ یا Deadmatch، King Of the Edll و همچنین تصرف پرچم یا Capture The Flag، اسکورت ویژه یا VIP Esc Ort و آخرین بازمانده یا Last Man standing می باشند.

بازی World War II Combat Iwo Jima Full

شما را به خطوط مقدم می برد، تا در بزرگترین جنگ خاکی آبی بشر شرکت کنید. به Iwo Jima خوش آمدید، جزیره ی کوچک صلح آمیز که در مقابل هجوم ژاپن از خود دلاوری نشان داده. صدای گوش خراش توپخانه را در بازی بشنوید، و وقتی که در ساحل حرکت می کنید با اجساد دوستانتان رو به رو شوید. در مقابلتان بیش از ۸ مایل مسیر فتح شده توسط نیروهای کاملا تجهیز شده ی ژاپنی قرار دارد. این جا جهنم روی زمین است و پیروزی متحدان و دوستانتان به فتوحات شما در این سرزمین بستگی دارد.

با خرید بازی World War II Combat Iwo Jima Full از فروشگاه بازی‌های کامپیوتری ابیا، شما بازی اورجینال World War II Combat Iwo Jima Full برای کامپیوتر را درب منزل تحویل گرفته و وجه آن را به پستچی پرداخت خواهید کرد. شما می‌توانید سخت‌افزار مورد نیاز این بازی را از سمت چپ سایت دقیقاً مورد بررسی قرار داده و سپس آن را بصورت آنلاین سفارش دهید. توجه داشته باشید در هنگام خرید پستی بازی World War II Combat Iwo Jima Full اگر هزینه آن را بصورت نقدی ( توسط کارت‌های عضو شتاب ) پرداخت نمایید، تخفیف قابل توجهی بهشماتعلقمی‌گیرد.World War II Combat Iwo Jima Full2 خرید بازی World War II Combat Iwo Jima Full

World War II Combat Iwo Jima Full3 خرید بازی World War II Combat Iwo Jima Full

World War II Combat Iwo Jima Full4 خرید بازی World War II Combat Iwo Jima Full

World War II Combat Iwo Jima Full5 خرید بازی World War II Combat Iwo Jima Full


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد